Зрозуміло / Понятно
Шановний користувач!
На жаль, ми вимушені закрити цей проект і з 30 листопада 2020 він перестане працювати. Просимо свої вибачення за можливі незручності.

Уважаемый пользователь!
К сожалению, мы вынуждены закрыть этот проект и с 30 ноября 2020 он перестанет работать. Приносим свои извинения за возможные неудобства.

Поиск авто: расширенный поиск

UAH
UAH
USD
EUR

Автоправо

Дорожное хозяйство

Про передачу проїзної частини автомобільних доріг у державну власність.
Про затвердження проекту будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро...
Про організацію проектування та будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва
Про затвердження техніко-економічного обґрунтування інвестицій реконструкції автомобільної дороги М-26 Харків - Сімферополь - Севастополь на ділянці Харків - Сімферополь
Концепція реформування системи державного управління автомобільними дорогами загального користування
Про визнання таким, що втратив чинність. Про Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.
Про Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів
Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом (реконструкцією,капітальним ремонтом) автомобільних доріг
Угода про позику (Проект покращення автомобільних доріг та безпеки руху) між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку
Перелік доріг, що будуть відремонтовані за рахунок державної позики (Розпордження 763-р)

Про затвердження проекту будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро...

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

26 вересня 2007 р.
N 798-р
Київ

Про затвердження проекту будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро (з підходами) в м. Києві на залізничній дільниці Київ-Московський - Дарниця

1. Затвердити проект будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві (з підходами) на залізничній дільниці Київ-Московський - Дарниця, розроблений державним підприємством "Науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут транспортного будівництва "Київдіпротранс" і рекомендований до затвердження Центральною службою Укрінвестекспертизи, з такими основними техніко-економічними показниками:

протяжність мосту - 1066,2 метра
кількість залізничних колій - 2
кількість смуг руху автотранспорту - 6
загальна протяжність колій - 32,71 кілометра

залізничних підходів
протяжність автомобільних підходів - 15,08 кілометра
загальна кошторисна вартість, - 9 157 009,694
тис. гривень

з них:
будівельно-монтажні роботи - 5 091 998,952
устатковання - 76 885,63
пусконалагоджувальні роботи - 689,637
інші витрати - 3 987 435,475
кошти на поповнення парку - 261 823,254
будівельних машин і механізмів
підрядних організацій

у тому числі:
перша черга будівництва
загальна кошторисна вартість - 6 208 729,398

з них:
будівельно-монтажні роботи - 3 304 995,694
устатковання - 50 360,407
пусконалагоджувальні роботи - 689,637
інші витрати - 2 852 683,66

у тому числі:
перший пусковий комплекс
загальна кошторисна вартість - 3 969 660,519

з них:
будівельно-монтажні роботи - 2 389 492,021
устатковання - 27 880,319
пусконалагоджувальні роботи - 97,534
інші витрати - 1 552 190,645

друга черга будівництва
загальна кошторисна вартість - 2 948 280,296

з них:
будівельно-монтажні роботи - 1 787 003,258
устатковання - 26 525,223
інші витрати - 1 134 751,815
тривалість будівництва - 99 місяців

2. Визнати таким, що втратив чинність пункт 2 розпорядження Кабінету Міністрів України "Про схвалення техніко-економічного обгрунтування і делегування права затвердження проекту будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві (з підходами) на залізничній дільниці Київ-Московський - Дарниця" від 15 жовтня 2004 р. N 733.

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ


Загрузка...